Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Recruitment

[Pinned] Recruitment status

Vi rekryterar:* 1 Tank (ej warrior)* 1 DPS (DK/Rogue ligger extra bra till)Även om din klass inte är listad ovan så är du välkommen att applya. Exceptionella spelare övervägs alltid!
Small Saphriz 6y
Saphriz11333Small Saphriz 6y
[Pinned] HOW TO: Apply
Recruitment

[Pinned] HOW TO: Apply

Det här är vad vi vill att din apply ska innehålla. Notera att detta INTE är en template utan en lista på punkter vi anser viktiga. Du är alltså fri att lägga till saker som du tycker är relevanta och du själv väljer hur du lägger upp din ansökan....
Small Saphriz 7y
Saphriz11126Small Saphriz 7y
Recruitment

[Pinned] ATT LÄSA: Om <Ress Plz>

Om oss&lt;Ress Plz&gt; är en svenskspråkig guild som startades upp på Talnivarr [H] våren 2009. Genom åren har vi prövat på både 10- och 25-man raiding samt varit allt från en casual till hardcore guild. Våren 2012 flyttade vi guilden till Grim Ba...
Small Saphriz 7y
Saphriz11260Small Saphriz 7y
Recruitment

Holy/Ret Application

Character: LlaarrsClass: Holy/RetRace: HumanLevel: 90Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/g ... rrs/simpleTalents: I am still experimenting with talents outside the base talent specs. About Me:I am a 28 year old American Norwegian from NY...
Member avatar small Llaarrs 4y
Llaarrs21683Small Luppeh 4y
Recruitment

Guardian/feral druid [DECLINED]

Personlig information:- Namn: Tobbe- Ålder: 22- Kön: Man- Nationalitet: Svensk från gnällbältet- Kort information om dig själv: Jag är en teknik och träningsintresserad kille på 22 år. Jobbar som konsult åt skatteverket med att drifta deras IT-mil...
Member avatar small Treebearman 4y
Treebearman2838Small Nithea 4y
Recruitment

Broderdaniel - Brewmaster / Misterweaver monk [DECLINED]

- Namn. Axel Abrahamsson- Ålder. 20 år- Kön. Man- Nationalitet. Svensk - Kort information om dig själv. Hej, Jag heter Axel Abrahamsson och jag är 20 år. Jag kommer ifrån i Lidköping men bor nu sedan ett halv år tillbaka i Kalmar där jag studerar ...
Member avatar small Broderdaniel - Brewmaster / Misterweaver monk 4y
Broderdaniel - Brewmaster / Misterweaver monk5889Small Nithea 4y
Recruitment

Filipinaren - Blood DK

Personlig information:Namn: FilipÅlder: 18Kön: ManNationalitet: SvenskKort information om mig: Jag heter Filip och går för närvarande sista året i gymnasiet. Pluggar nästan ingenting utanför skolan och håller på att ta körkort. Annars sitter jag m...
Member avatar small Filipinaren 4y
Filipinaren1597Member avatar small Filipinaren 4y
Recruitment

Frost dk [WITHDRAWN]

Personlig information:- Namn.Sindre Tysland- Ålder.23- Kön.mann- Nationalitet.Norsk- Kort information om dig själv.Tja, er vel ikke mye og si egentlig, men jeg jobber som snekker og bor i midt norge, ikke langt unna trondheim. Jobber 7-15 i hverda...
Member avatar small Tågeld 4y
Tågeld3656Member avatar small Tågeld 4y
Recruitment

Dofy, human rogue. [ACCEPTED]

Personlig information:Heisann! Mitt navn er Dagfinn Haugstvedt, 29 år - og studerer for øyeblikket radiologi på universitetet i Tromsø - Norge. Om man ska beskrive seg selv.. Tja, vil nok si at jeg er en rolig og grei kar. Er vel ikke den som rope...
Member avatar small Dofy 4y
Dofy2729Small Saphriz 4y
Recruitment

Balance druid [WITHDRAWN]

Personlig information:- Namn: Robert- Ålder: 19 år(snart 20)- Kön: Man- Nationalitet: svensk- Kort information om dig själv: somsagt, heter Robert, är 19 år gammal och bor i stockholm. På fritiden brukar jag hånga med polarna samt att jag älskar a...
Member avatar small Owlèn 4y
Owlèn5630Member avatar small Owlèn 4y
Recruitment

Guardian Druid Apply [DECLINED]

Information om mig : Hej!Jag heter Ludwig och är 17 år jag bor i Sverige i en liten stad som heter Växjö i Småland.Jag går på IV just nu för att studera mina betyg inför sommaren då jag ska börja på El och Energi gymnasiet är i Växjö.På min fritid...
Member avatar small Ludwig 4y
Ludwig5729Small Saphriz 4y
Recruitment

Assassination Rogue application [WITHDRAWN]

Hej, har precis migrat hit och fick höra från en av era medlemmar att ni rekryterar rogues, vilket gjorde att jag hamnade här :)Personlig information:Jag heter Filip, är 19 år och bor i Norrköping, Sverige! Har spelat överlag sen jag var liten gra...
Member avatar small Zajzi 4y
Zajzi7758Member avatar small Zajzi 4y
Recruitment

Jarx - guardian druid [DECLINED]

Jag är en glad grabb på 18 år för tillfället som fyller 19 om ca 3 månader. Det är skönt att fylla tidigt på året men samtidigt tråkigt att fylla på vintern... Om ni inte märkt det än så är jag såklart svensk! Som person är jag väldigt glad, trevl...
Member avatar small Jarx 4y
Jarx11961Small Saphriz 4y
Recruitment

Monk Apply[DECLINED]

Tjena! Mitt namn är Kristoffer och jag är 19 år, är en glad och seriös person, lättsam, gillar att hålla humör uppe på folk, den där personen som håller ett öga på folk så dem mår bra helt enkelt :)Jag Söker till er som MONK dps:http://eu.battle.n...
Member avatar small Teemo 4y
Teemo6659Small Saphriz 4y
Recruitment

Fury Warrior ApplY

Irl info:Namn:Anton HoflinÅlder:19 (930829)Från Östersund.Kort information om dig själ: Bor hemma just nu hos min mor och far, lirar wow säkert 15timmar om dagen sedan jobbar jag lite då och då på en däckfirma inne i östersund, har spelat wow seda...
Member avatar small Lynder 5y
Lynder3621Small Aekold 5y
Recruitment

MONK apply för MOP

Tjenare alla bröder! Jag heter Kristoffer Bergkvist, jag är 19 år och fyller 20 i april. Jag är en lugn person som gillar att hålla humöret uppe på folk. Är en all älskare vilket menas att ja accepterar alla för den dem är och hur dem än beter sig...
Member avatar small Zinsanly 5y
Zinsanly151323Member avatar small Zinsanly 5y
Recruitment

affli/SP

Name: JonatanÅlder: 26Plats: norr om öresundsbronCharsShaman - http://eu.battle.net/wow/en/character/deathwing/Jagielka/simplePriest - http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/Bttfcuk/simpleWarlock - http://eu.battle.net/wow/en/character/g...
Member avatar small Delpiero 5y
Delpiero6849Small Saphriz 5y
Recruitment

Apply for MoP. [DECLINED]

Personlig information:- Namn.Oskar Lindström- Ålder.18 vårar- Kön.Man- Nationalitet.Svensk- Kort information om dig själv.Lugn kille som bor i Tranås, Småland med min familj. Går sista året på gymnasiet på linjen Byggteknik vilket funkar bra. På f...
Member avatar small Oskar 5y
Oskar6996Small Kisaragi 5y
Recruitment

Lucifería Frost Death Knight [DECLINED]

Personlig information:- Namn. Björn Hansson.- Ålder. 18- Kön. Man.- Nationalitet.Sverige.- Kort information om dig själv. Heter Björn Hansson och är 18 år gammal. Jag har faktiskt inte så många intressen just nu förutom WoW. Jag bor med min familj...
Member avatar small Björn Hansson 5y
Björn Hansson3786Small Keari 5y
Recruitment

- | - Kooit - Enhancement Shaman - | - [DECLINED]

Hejsan Daniel är mitt namn o jag söker till er guild i förhoppning att konna hitta en stabil raiding spot o också ett hem för MoP. Det stora problemet är o kommer vara mitt jobb men det kommer jag förklara lite näramre lite mer längre ner.Jag har ...
Member avatar small Kooit 5y
Kooit3786Small Keari 5y