Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applying as Social?

[Pinned] How to: Apply for a Social spot

Here is what we would like to know about you before you will get an invite:Describe yourself Your age, gender and nationality for instance. Please also tell us a bit about your history in World of Warcraft. We would like to know the people in our ...
Small Dysnomia 5y
Dysnomia1672Small Dysnomia 5y
Applying as Social?

Social spot för en gammal shaman?

Hej,Jag heter Fredrik och har spelat wow sedan vanilla. Spelat på servern Talnivarr fram till och med wtlk. I cata flyttade jag med guilden Meight till Grim Batol för att få spela på en mer aktiv server. Som småbarnsförälder så har jag inte så myc...
Member avatar small Fredrik aka Ondisch 4y
Fredrik aka Ondisch21718Small Keari 4y
Applying as Social?

Social Spot för Meegozh (skägget)

TjoJag heter Andreas och har lirat WoW sedan US betan fram till slutet av WotLK, för att nu startat upp igen i MoP.Bor i Rydebäck utanför Helsingborg (läs Nordtyskland) med sambo som också har spelat WoW.Jag avslutar detta med en skäggbild. fler f...
Small Meegozh 4y
Meegozh7751Small Keari 4y
Applying as Social?

Social apply Relakz

Hey.Mitt navn er Mikkel, er 20 år og kommer fra et lite sted på østlandet i Norge, nærmere bestemt Rakkestad. Har spilt WoW pretty much siden release, men dette har vært mest for det sosiale. Raidet Ulduar i WotlK, ellers har det vært mest pugs og...
Member avatar small relakz 5y
relakz3558Small Keari 5y
Applying as Social?

social spot

Hei jeg mitt navn r Øivind r 32 år bor i Oslo/norge. lurte på social spot kjenner tab queelie fra før ress plz å fame fra cp Har min main på kazzak hvilket jeg tok pause fra 14/6 orc/warr-8/8hc
Member avatar small Djevelgutten 5y
Djevelgutten2533Small Saphriz 5y
Applying as Social?

Social apply

Tjenare allesammans, Cabban här. Har varit borta från wow i strax 8-9 månader nu och har börjat spela igen, lagom till Mist of Pandaria. Jag har för tillfället en 80 DK å servern men ska migrera över min shaman så småningom och börja nöta så det ...
Member avatar small Cabazo 5y
Cabazo6625Small Saphriz 5y
Applying as Social?

social apply.

Hej, Jag heter Anton Hoflin kommer från Östersund å är 19 år, många av er känner säkert igen mig från Talnivarr var social där och var tidigare officer i Sentiment då dom låg på topp. nu sedan januari har jag haft ett break pga av mycket skola inn...
Member avatar small Lynder 5y
Lynder2505Small Saphriz 5y
Applying as Social?

Social

HelloMy name is Hans Ruben and i am 16 years old. I am currently just looking for a guild that i like to be inn, with nice people that are social ofc:)I am Applying for a social spot.My Ingame character name is: ArchidorHere is a link to armory: [...
Member avatar small Archidor 5y
Archidor2452Small Keari 5y
Applying as Social?

Social Apply - Pewpewtony

Tja!Jag är en 18-årig studerande från Sverige. Bor för närvarande i Göteborg och går på gymnasiet. Har lirat wow sen vanilla men delade acc med brorsan, kom aldrig till 60. Raidade en del på en shaman i 70 och var semihardcore i wotlk på olika kar...
Member avatar small Pewpewtony 5y
Pewpewtony3610Small Kisaragi 5y
Applying as Social?

Social Application - Fnx

Hey Ress PlzWill write this application in English even tho I know pretty much all communication will happen in Norwedish, since I'm not 100% sure about all the words.My name is Kim, I'm 21 years, from Denmark and a good friend of Senix as well, w...
Member avatar small FNX 5y
FNX2587Small Saphriz 5y
Applying as Social?

Social apply - Gemt

Heisann!Jeg heter Christian. Jeg er en 17 år gammel gutt (blir 18 år til sommeren), som bor i en liten by like utenfor Oslo, i Norge. På fritiden liker jeg å spille dataspill (for det meste WoW), være med venner og familie.Jeg har spilt WoW i ca. ...
Member avatar small Gemt 5y
Gemt2641Small Saphriz 5y
Applying as Social?

Rogue Social spot :)

Heei :) Heter Adrian, og er en gutt på 17 ( Blir 18 i desember ). Har alltid spillt Rogue som main gjennom min raiding tid i wow, og startet når Wotlk kom.Har tidligere spillt på Talnivarr.. Så kjenner jo litt til dere :) Jeg søker en social spot ...
Member avatar small Sonie 5y
Sonie3681Small Kisaragi 5y
Applying as Social?

Kissemiss (druid)

Jag skulle vilja joina guilden mest för att jag är nyflyttad (va på talnivarr - horde innan) och känner igentligen bara Luppeh på servern. Alltid trevligt att känna lite folk :). Raidat lite på talnivarr sen ulduar men slutade nu i början av drago...
Member avatar small Jalni / Henke 5y
Jalni / Henke3665Small Keari 5y
Applying as Social?

Social

Hei, jeg heter Mikal og er 21 år gammel kommer fra Ålesund i norge.Jeg har spillt med Zatramix over lengere tid, og mer nyelig også Ricklol, og ønsker derfor å transferre priesten min til Grim Batol Alliance, så jeg kan fortsette å spille med venn...
Member avatar small Mikal 5y
Mikal2650Small Nithea 5y
Applying as Social?

Social Apply - Ricklol

Hei!Jeg heter Erik og er fra Oslo og er 21 år gammel. Mainen min hører til på talnivarr horde og er en rogue. Jeg holder på å dinge en til slik at senix, zatramix og jeg kan fortsette å trolle folk som prøver å gå fornuftige comps i 3v3 og forøvri...
Member avatar small Ricklol 5y
Ricklol5644Small Saphriz 5y
Applying as Social?

Social Apply - Laksmannen

Hei! Mitt navn er Emil. Jeg er 22 år og er fra Norge! Jeg har spilt WoW siden vanilla, med noen pauser her og der. Stort sett har jeg spilt på rogue, men har også spilt en god del shaman og druid. Har alle classes på lvl 85 på Grim Batol (med unnt...
Small Laksmannen 5y
Laksmannen2556Small Wotzoc 5y
Applying as Social?

Social Apply - Zeffex lvling rogue.

Hei, jeg heter Sindre og kommer fra Ålgård litt uten for Stavanger. Mainen min ligger på Talnivarr- EU og har nicket Seffarn. Jeg kjenner Zatramix og Senix vet også hvem jeg er. Begynte å spille wow i begynnelsen av WOTLK. Har spilt Rogue nesten ...
Member avatar small zeffex 5y
zeffex2592Small Saphriz 5y
Applying as Social?

Social Apply

Heisann! Hete Aleksander, 19år å kommer ifra Norge! Søker da social pga flytter fra en anna server å e guildless, Så kanskje raide med dåkker om dere trenger resto druid til evt raids eller noe. Fikk høre om dåkker da æ læste litt på Grim Batol fo...
Member avatar small Aleksander 5y
Aleksander41156Small Wotzoc 5y
Applying as Social?

Social Apply

Hey im sure a few of you will already know me (Fexxy) back from WotLK raiding and stuff. Just casually playing right now and waiting around for MoP in which me and Tab plan to smash monks to 90 within the first week. Just moved my druid here in or...
Member avatar small Feksie 5y
Feksie6747Small Wotzoc 5y
Applying as Social?

Apllying as Social

Hejsan, Jag heter Jonas Svelander. Lust att joina som social, var med förut som cashflower. God vän med Alexander Björk (luppeh, luppern mfl...)Kommer ifrån Ånge Sverige men bor för tillfället med flickvän i Tönsberg Norge.Kör Resto Shaman och är ...
Member avatar small Dvärgjäveln 5y
Dvärgjäveln2528Small Saphriz 5y