Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Gamla Apply's

Daxii - EnhShammy [Declined]

God dag alle sammen!Jeg begynner med litt personlig informasjon om meg selv. Navn: JoneAlder: 18 årKjønn: MannEr fra Norge, jobber i Sverige akkuratt nå på båt. Er en trivlig person som liker å snakke med folk, ikke skjenert. Prøver å være med på ...
Member avatar small Daxii 5y
Daxii61069Member avatar small Daxii 5y
Gamla Apply's

Trampafoti Resto Druid. [Declined]

Karaktär Information================================================== =Namn: TrampafotiRas: TaurenKlass: DruidTalent Spec: Resto/Boomkin, Kan även byta mainspecc till feral ifall det behövsProfessions: ENCHANTING/MINING, Ska byta ut MINING till J...
Member avatar small Trampafoti 5y
Trampafoti2827Small Aekold 5y
Gamla Apply's

Sammael - Crossrealm Warlock Application [Declined]

Personlig information:- Namn: Arslan Farooqi- Ålder: Jag är 19 år.- Kön: Man- Nationalitet: Född i Umeå och bott här i hela mitt liv (inga planer på att flytta på minst 4-5 år).- Kort information om dig själv: Som det ovannämnda informerar är jag ...
Member avatar small Sammael 6y
Sammael71117Small Dysnomia 6y
Gamla Apply's

Beeftrainxd-Feral Katt @ Frostmane [Accepted]

- Namn: Tobias- Ålder: 21 år- Kön: Man- Nationalitet: Svensk- Kort information om dig själv: Tjo! Mitt namn är Tobias, är 21 vårar gammal och bor i hyfsat liten stad vars namn är Flen som ligger drygt 11mil ifrån Sthlm. Min fritid spenderas väll m...
Member avatar small Beeftrainxd 6y
Beeftrainxd171638Member avatar small Beeftrainxd 6y
Gamla Apply's

Fire mage [Declined]

tjenare. vet att ni inte behöver en magge atm men tycker ändå att det är värt och göra et försök.. måste ju komma nån stans :DPersonlig information: Jag bor i Nyköping.Studerar på ett industri pogram ska bli svetsare när jag tar studenten.- Namn. ...
Member avatar small Potaa 6y
Potaa151143Small Aekold 6y
Gamla Apply's

Frankíe - Arcane mage - Application - Cross realm [Accepted]

Personlig information:- Namn: Frank- Ålder: 16- Kön: Man- Nationalitet: Svensk- Kort information om dig själv: Tja! Mitt namn är Frank, jag är 16 år bor i Kungsbacka en relativt stor stad en bit utanför Göteborg. På fritiden sitter jag oftast och ...
Member avatar small Frank 6y
Frank192050Small Dysnomia 6y
Gamla Apply's

Arcane mage [Decline]

Personlig information:- Namn. Espen Eik Skarshaug- Ålder. 17- Kön. Mann- Nationalitet. Norge- Town. Trondheim- Kort information om dig själv. Jeg er en gutt på 17 år som går på videregående TiP på charlottenlund, Jeg er person som er ofte ved ett ...
Member avatar small Brukt 6y
Brukt262271Small Dysnomia 6y
Gamla Apply's

Prvøer igjen :) [Decline]

Hey, jeg er samme boomkin som applyet for 1 måned siden ca, men valgte å gå alliance. Jeg føler det er litt feil av meg å apply'e igjen, men jeg føler likevel jeg har ingenting å tape på det. Jeg har nå fått oppleve Heroic raids, jeg har vært på a...
Member avatar small Thomdore 6y
Thomdore91305Member avatar small Thomdore 6y
Gamla Apply's

Neglection - Death Knight - Blood

Personlig information:- Namn.Dennis Silén- Ålder. 17 år gammal, född 1994.- Kön.Kille.- Nationalitet.Sverige.- Kort information om dig själv.Simpel snubbe som studerar andra året på ett gymnasium i Vallentuna. På min fritid spelar jag dator eller ...
Member avatar small neglection 6y
neglection7900Member avatar small neglection 6y
Gamla Apply's

Screez, Arcane Mage application.

Hallå hallå!Robin Front heter jag, och är en kille på 18 år ifrån en liten håla vid Sveriges västkust!Studerar för tillfället, går ett tekniskt program, inte mycket mer med det. Bor fortfarande hemma, så min fritid brukar gå åt till att plugga och...
Member avatar small Screez 6y
Screez6796Small Aekold 6y
Gamla Apply's

Ele Shaman Cabazo Xrealm

Intro: Hallå allihopa. Jag heter Carl, bor i Stockholm, är en grabb på 18 jordsnurr. Förutom WoW gillar jag att umgås med kompisar, träna tennis alt. gymma, festa/klubba och kolla på filmer mellan A till Ö. Jag studerar för tillfället sam/sam och ...
Member avatar small Cabazo 6y
Cabazo71233Small Senix 6y
Gamla Apply's

Boomkin?

Navn: Thomas FurusethAlder 19 årStatus: Går på UiA Grimstad, og går Bygg Ingeniør linjen. Linje: Jeg har 20mbit bredbånd, og nettet er stabilt så godt som hele tiden.PC: Jeg spiller på en Dell Studio 15. http://en.wikipedia.org/wiki/Dell_StudioKje...
Member avatar small Thomdoreyo 6y
Thomdoreyo242289Member avatar small Thomdoreyo 6y
Gamla Apply's

Prot, Paladin [Decline]

Hejsan! Mitt namn är Andreas Odengard. Jag är 19 år fyllda och blir 20 i december. Jag är Född och uppväxt i Sverige, Göteborg för att vara mer exakt. För att vara ännu mer exakt i Steuungsund, en bit utanför Göteborg.Jag bor på en Gård i skogen m...
Member avatar small Tajnii 6y
Tajnii151222Small Aekold 6y
Gamla Apply's

Thazzle, Warlock. X-realm transfer. (Frostwhisper)

- Namn.Jonas Hulsebos- Ålder.17.- Kön.Kille- Nationalitet.Sverige.- Kort information om dig själv.Bor i norra Västmanland, pluggar väl på fritiden och ja.., inte mycket mer med det.- Dator och Internetuppkoppling. Packard Bell, Intel DualCore i3 C...
Member avatar small Thazzle 6y
Thazzle81600Small Dysnomia 6y
Gamla Apply's

Hunter application.

Hej!Jag heter Vicenta och är från Sverige (och lite från Spanien...). Jag är 33 år, tjej, och bor i Sthlm.Jag spelar för närvarande på en ASUS G51J series gaming laptop, den är ett år gammal och funkar hur bra som helst.Jag har com hem som interne...
Member avatar small Diosa 6y
Diosa7875Member avatar small Diosa 6y
Gamla Apply's

Rogue apply [Decline]

Personlig information:Hallåj där jag heter Hussein kallas för Hoss, jag är en 20 år gammal och är arbetslös just nu tyvärr ;/, som ni kanske såg på mitt namn så är jag inte hel svensk men svensk medborgare är jag =). Bor en liten stad som heter Kr...
Member avatar small Ahlgrens 6y
Ahlgrens3619Small Aekold 6y
Gamla Apply's

Shivo - Assassination Rogue [Declined]

Personlig InfoNamn: Jim TrauntschnigÅlder: 18 men mogen för min ålder.Kön: Jag är en ung man om man nu så vill.Nationalitet:SvenskKort information om dig själv:Går just nu i skolan och utbildar mig till rörmockare. Jag har väldigt mycket fritid so...
Member avatar small Shivo 6y
Shivo4622Small Saphriz 6y
Gamla Apply's

Bavhz - Hunter apply. [Declined]

Personlig information:- Namn. Oskar, Nilsson- Ålder. 17- Kön. Man- Nationalitet. Sverige - Kort information om dig själv. Jag är en kille som gillar att spela wow och vara med kompisar. - Dator och Internetuppkoppling. Datorn och internet funkar h...
Member avatar small Bavhz 6y
Bavhz4652Small Saphriz 6y
Gamla Apply's

X realm Fury Warrior [Accepted]

Hej mitt namn är David Johansson är 26 år bor i Linköping.Mitt liv spenderar jag genom att jobba på en Däckfirma (7-16) o ta hand om min gamla hund och min dator . Taurus Overkill Gamer GTX580 i7 2600K http://www.inet.se/artikel/1517095/taurus-ov...
Member avatar small Frunke 6y
Frunke101560Member avatar small Frunke 6y
Gamla Apply's

Devai Exp MM Hunter [Declined]

Just to make it simple: Im going to write the app on English since im not that good in SWE :P But i understand SWE's aswell when they talk to me, or trying to communicate. Ive been in a SWE guild named Gubbarna/Parodi, so swedish people aint a pro...
Member avatar small devai 6y
devai152273Small Aekold 6y